8/10/2015

Veikeää viivaa

Mua on ärsyttänyt jo pidemmän aikaa, kun en saa mitään kovin hienoa aikaiseksi kynsirintamalla. Näen ihan älyttömän paljon kanssakynseilijöiden upeita ideoita ja toteutuksia ja ajattelen ottavani niistä ideaa, tai edes idean poikasen. Silti teen mielestäni tappotylsiä lakkauksia. Mööh. Olen pitkän aikaa ihaillut kuinka moni saa koko kynnen leimoilla upean näköisiä manikyyrejä aikaan, mutta itselläni ne vaan lässähtää tylsyyden pohjattomaan kuiluun.

Oon ajatellut, että munkin pitäis napata joku haaste tehtäväkseni, kuten 30 päivän haaste tai joku muu, joka antaisi ikäänkuin pohjan jo valmiiksi idealle. Tätäkään en ole kutenkaan saanut aikaiseksi aloittaa. Määly. Tämä ajatus tyssää aina lähinnä siihen, että lakkaan nykyään aika harvakseltaan kynsiä, koska olen ollut niin turkasen väsynyt, näiden mun kaikkien sairauksien takia ja nyt vielä alkoi kurssi, joten jaksan vielä vähemmän. Josko joku roikottais mua jaloista mattotelineessä ja piiskais muhun tarmoa. "Aloita se haaste *tamp tamp* Aloitahan jo! *Tamp tamp*"


No mutta kuitenkin. Sain mä ihan kivat koko kynnen leimaukset nyt aikaan. Paljonhan tiettysti riippuu lakastakin, onko mani tylsä vai ei. Tämä lakka ei ainakaan ole tylsä. Olin monta kertaa miettinyt tämän ostamista, mutta jotenkin noi nettikuvat eivät saaneet mua vakuuttuneeksi lakan tarpeellisudesta. Sitten Pauliina kävi meillä mukanaan tuo kauan katseltu lakkanen ja kun livenä näin,lakan, niin hetihän se lähti hankintalistalle. Ihana.

Koko kynnen kuviointi tapahtui näillä








  • Trind Nail Repair
  • Nfu'Oh Aqua Base
  • KBShimmer - Whole Lava Lovin'
  • Musta Konad
  • Apipila 01 by Mimax- laatta
  • Seche Vite
Olikos mieluisat leimat?







4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! ♥