11/06/2014

Blogipinkkiä

Finnish(able) nail art challengessa oli eräänä teemana 'my blog', jonka mukaan sitten tein nämä kynnet. Eivät nämä nyt blogiani mitenkään muistuta, mutta ajattelin teeman vähän eri kautta. Blogini on minun oma paikkani, jossa esittelen juuri sellaisia asioita kuin itse haluan ja mikä olisikaan enemmän minua, kuin pinkki, glitter ja skittletet. :-) Rakastan myös erilaisia tekstuurilakkoja, joten oli ihan loogista tyrkätä semmoistakin samaan syssyyn. 


Käytetyt lakat:
Zoya - Aria (kuvassa) 

Lumene - Roosa Nauha (tekstuuri)
Dollish Polish - These Are Not The Droids You Are Looking For (glitter) 
Gina Tricot - White 
Color Club - Revvvolution (leimat) 
Seche Vite 


Leima on napattu MoYoun Gothic 04 -laatasta, onnistuin pimeässä vähän saamaan sen leviämään, mutta mitäpä pienistä. :D 

Aria on pirun nätti lakka, mutta semi ohut. Näihin laitoin kolme kerrosta, mutta omat kynteni ovat suht helpostipeittyvät, joten pidempikyntinen saattaa joutua kerrostamaan jopa neljä. Lakka kuivui kuitenkin hyvin nopeasti, joten mitään tuskanhikeä ei saatu aikaiseksi. Lumenea on kynnellä kaksi kerrosta, yksikin periaatteessa olisi riittänyt, jos en olisi minä. 


Tässä vielä käytetyt lakat nätissä rivissä:



Mimmoiselta teidän blogit näyttäisi kynsillä? :) 

xo, Milja

2 kommenttia:

  1. Nämä ovat kauniit ja miellyttävät silmääni :) en tiedä blogini mutta minun makuni lakassa on Charming Starry Skyn värimaailma, kimallus ja synkkyys :)

    VastaaPoista
  2. Nätit. Tuo valkoinen kynsi on upea!
    Mun blogikynnet näyttäis melko samalta värien ja kimalluksen puolesta.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥