8/03/2013

Hiljaisuuden rikkomista

Onpahan tylsää aina aloittaa postauksen pyytämällä hiljaisuutta anteeksi :( Mun selkä on taasen niin tuusannuuskana, ettei koneilu ole oikein suotavaa. Nytkin koitan tehdä tämän mahdollisimman nopeasti ja selkää säästellen. *puh*

No mutta asiaan :)

Mun sydän on ihan pakahtunut Kikon Sugarmat-lakkojen kauneuden edessä! Miten mä olen tullut toimeen ilman tämmöisiä? Miten KUKAAN tulee toimeen ilman näitä?

 Mulla on nyt kolme sävyä itselläni näitä upeuksia, Spring Green, Hot Pink ja Poppy Red. Näistä Poppy Red pääsi ensimmäisenä mun kynsille. Ja mä rakastuin vielä enemmän!
Lakka kulki kynnellä kuin unelma. Levittyi juuri sinne minne pitikin ja peitti aivan ihanasti :) kaksi kerrosta riitti minulla. Kaiken lisäksi lakka on jumalallisen kaunis! Plääh. Anteeksi toisto :D
Poppy Redin seuraksi kynsille valikoitui Miljalta ostamani Models Ownin kaunis Sun Kissed, joka ei ihan peittävyydellään kyllä loista :D Sävy on silti kaunis ja huono peittävyys ei haittaa puolikuumanikyyrissä ollenkaan. Itse pidän näistä kynsistä paljon!

 
Sisällä keinovalossa



Ulkona luonnonvalossa



Puolikuumanikyyri valmistui näillä:
  • Mereneid Ridge Filler
  • Models Own - Sun Kissed
  • Eveline pikakuivattaja
  • KIKO Sugarmat - Poppy Red
Sitten vielä pienoinen ostosesittely. Onkos kenelläkään kokemusta tämmöisestä kynsinauhan "hävittäjästä"? Tämä oli Cittarissa ainoa kappale ja hintaa sillä oli 9,90. Mun on pitänyt ostaa remover, onko sillä jotain järkevää suomalaista sanaa, jo pitkään, mutta en ole löytänyt! o_o 
Ajattelin siis, että tämä karkin näköinen ja hyvälle tuoksuva mönjä saa nyt tilaisuuden näyttää mihin pystyy :)
Paketin selkämyksessä oleva ohje kertoo näin;

 "Kynsinauhoja irrottava ja kosteuttava voide, jonka ainesosat irrottaa ja kuorii hellävaraisesti ylikasvaneita kynsinauhoja, KÄYTTÖ: Hiero voidetta pieni määrä kynsinauhoihin kunnes se on kokonaan imeytynyt." 





Englanninkielinen ohje tietää kertoa vielä, että tarvittaessa voi käyttää kynsinauhantyönnintä.
Kertoilen sitten miten tämä toimii, kunhan saan kunnolla otettua sen käyttöön :) Ja kunhan tää mun keljuileva selkäni (alan epäileen jotain välilevykakkaa, koska yks rintarangan nikama on täysin kosketusarka :(( ) antaa periksi istua edes vartin.


Mutta hengissä olen, enkä ole teitä unohtanut, vaikkei minusta kuulukaan! Koitan oikeasti tulla postailemaan AINA, kun kykenen <3

                                                          -Heidi

2 kommenttia:

  1. Mulla on tuo samainen mönjä käytössä ja se on aika tahmeaa tavaraa! Levitän itse pienellä siveltimellä kynsinauhoille ja sitten hieron. Kosteuttaa, ja tuoksuu hyvälle, mutta kuorinnassa ei ehkä kaikkein tehokkain. Kiinnostavaa kuulla sun kokeiluista! :)

    VastaaPoista
  2. Hei toi sivellin oli hyvä idea! Kiitos :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥