3/21/2013

Wednesday 13 kynsillä

Viime perjantaina oli yksi mun elämäni parhaita päiviä!! Oli Wednesday 13 -keikka!!! Mä mietin ja mietin, että minkälaiset kynnet sinne tekisin ja mulla tulikin ihan hyviäkin ideoita, mutta mitä lähemmäs toi 15.päivä tuli, sitä paniikiimpaan (toi on ihan varmasti oikea sana!!) mä menin, joten unohdin lähes kaikki mitä suunnittelin (ja kaiken muunkin järkevän) ja vasta jälkikäteen muistin mm. sen, että mun piti laittaa pariin kynteen pääkallo-decalsit. En laittanut :'D
Sen sijaan "Jalmari", mun pikku- ja Miljan isoveli printtaili pyynnöstäni pikkuruisia Wednesday 13.n kuvia, joita Milja mulle ensin pienenteli kynsiin sopiviksi, koska meillä on joku avaruustiedekuvankäsittelyohjelma, josta en tajua yhtään mitään ja syntyy liikaa sanasaastetta ja pahassa tapauksessa rikkinäinen läppäri, jos alan sen kanssa taisteleen.
Jalmari sitten toimitti mulle ihanana pikkuveljenä kyseiset printit ja mä läiskin niitä parit kynsiini sanomalehtitekniikalla :)
Etusormissa mulla oli siveltimellä sutaistut hopeiset hämähäkin verkot ja peukaloihin taiteilin numeron 13.
Muihin kynsiin lakkasin vaan  kivan lakan ja leimasin teemaan sopivia leimoja.

Sainpa jopa näytettyä itse Wednesday 13.lle mun keskisormissa olevat naamansa kuvat, johon murunen naureskeli ja totesi jotta; "that's so cool!" Ja tässä vaiheessa Heidi pissi jo hunajaa...



Näihin kynsiin käyttelin
  • Kiss Diamond Hard Base Coat
  • China Glaze - Lubu Heels
  • W7 - White
  • Rimmel - Ready, Aim, Paint
  • Wet & Wild - Silvivor
  • Konad - White
  • AT08-laatta
  • Pikkuveljen printterin muste
  • Sally Hansen Diamond Flash Fast Dry Top Coat

Onnellisen näköinen, eikä vain näköinen, Heidi Wednesday 13.n kainalossa. Rakkaus <3

Voin muuten kertoo, että vieläkin leijuttaa!!

                                          -Heidi iikks ääääks pyört xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥