3/06/2013

MINUN

Se on vihdoin minun, minun omani! 

Diskokeksi. Butter London - Disco Biscuit

Armas avopuolisoni vertasi minua Lord of the Ringsista tuttuun Klonkkuun minun löytäessäni tämän postin seasta. Mutta tämä on vaan niiiiiin ihana! Ja olipa muuten Candyshopilla nopea postitus! Tämä tulee varmaan viikonloppuna löytymään kynsiltä, jos maltan muilta kokeiluiltani tätä kokeilla. Olipa järkevä lause. 


Mutta ei mulla oikeasti tämän enempää asiaa ollut, kunhan halusin vain laittaa kuvan tästä ihanuudesta ja hykerrellä onnellisena tämän lakan omistamisesta. 

xo, Milja 

3 kommenttia:

  1. Vähänkö nopee toimitus. Nyt sait sun aarteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin oli! Loistavaa palvelua! Ja oli niin söpöt sydäntarratkin vielä paketissa että hyvä mieli vaan tuli :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥