2/28/2013

Projekti

Sain vihdoin uhrattua rahaa jo pitkään aluilla olleeseen projektiin. 

Projektiin, nimeltä "Kestävät, vahvat ja pidemmät kynnet". Olin kuullut niin paljon kehuja Trindin Nail Repairista, että nyt minulla on mielikuva tämän olevan jotain maagista ainetta, joka vähintään muuttaa veden viiniksi ja tekee rikkonaisista kynsistä ehjät ja kauniit. Vaikka olen kivenkovaan väittänyt, ettei minun kynsiini tehoa mikään yksi aluslakka, olen nyt aloittanut tämän projektin vähintäänkin mielenkiinnolla. 

Saa nähdä, mimmoisia ihmeitä tämä saa aikaan. Toivon todella, että nimenomaan niitä ihmeitä! 


Meidän lähi-Prismassa oli nämä ns. tarjouksessa, eli lakan ostaja sai lakanpoistoaineen kaupanpäälle. Mikäs siinä. Kokeilin tuota poistoainetta taannoisen glitterpommini poistamiseen ja totesin, että tällä voipi heittää niitä kuuluisia vesilintuja. Ei sovi omaan käyttööni niin ollenkaan. Tässä oli myös todella kummallinen pullonsuu - olen tottunut pienireikäisiin pullonsuihin, joista ainetta tulee maltillisesti ja sopivasti. Vielä mitä! Tässä on TÄYSIN avonainen suu, ja tätä tietysti ensin huomaamatta onnistuin saamaan poistoainetta "hieman" yli tarpeideni pullosta. Ei minun juttuni. 

Toivottavasti tämän paketin toinen osapuoli edes on. 

xo, Milja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥