1/28/2013

Saanen esitellä: Herra Frakki aka Elämäni rakkauksia Vol3.

Kaikille teille on jo käynyt varmaan selväksi, että mä en ole ihan "normaali" nelikymppinen (melkein) ämmänmätyskä, vaan jonkinlainen Peter Pan-syndrooman omaava kulkija. Mä en jaksa miettiä liialti, jos ollenkaan, mitä ihmiset musta ajattelevat. En tietenkään halua kuulla mitään loukkaavia asioita, koska itse pyrin olemaan loukkaamatta kuitenkaan ketään.

Mutta siis otsikossa lupasin esitellä Herra Frakin.  Herra Frakki on jo kerran vilahtanutkin tässä blogissa, täälläpä :) Mutta silloin en pahemmin rakasta ystävääni esitellyt.

Herra Frakki on siis pieni pingviini, Avioeliö hänet mulle osti silloin kun masennukseni oli pahimmillaan. Näin Herra Frakin eläinlääkärin odotustilassa, koiranleluhyllyssä ja mun oli pakko hänet pelastaa joutumasta jonkun teräviin hampaisiin!! Kyllä, Herra Frakki on siis alkujaan koiranlelu :D Itseäni tuo ei haittaa pätkän vertaa, ihmettelen vaan miten kukaan raaskii antaa suloisia eläimien näköisiä leluja koiralle raadeltavaksi :(( Koirille tehdään niin hienoja ja vielä hienompia leluja ilman eläinmuotoakin :D
Herra Frakki siis muutti meille ja on siitä lähtien ollut mun seurassa pävittäin. Äitini nimitti Herra Frakin mun terapiaeläimeksi, koska mulle tulee vaan yksinkertaisesti niiiin hyvä mieli, kun katson tuota suloisuuden ruumiillistumaa :D
Pääsääntöisesti siis, Herra Frakki kulkee mun mukana TUKALIIN paikkoihin, eli en siis kanniskele vinkuvaa pingviiniä joka paikkaan (:D), vaan ahdistaviin paikkoihin, kuten sinne sairaalaan, jossa olin joku aikaa sitten. Hän on siis mun pieni apuri siloin, kun en rakasta ihmistä apuun saa :) Ja reissuihin hän tulee tietysti myös aina mukaan.
Pitäkää hulluna tai mitä vain :D Ei mua haittaa. Herra Frakki on mun <3





Tämän mun pienen-suuren apurini innostamana tein seuraavat kynnet :)
Vaan eipä sujunut niinkuin siellä jo kyllästymiseen asti mainitussa Strömsössä. Sain lakattua aluslakat ja valkoisen pohjan, sekä muutaman pingviinin leimattua, niin eikös mulle lätkässy migreenin-pahalainen ihanat näköoireet päälle :/ Nooh, täsmälääkettä nokkaan imemään (mulla siis migreenilääke nenäsumutteena) ja pötkölleen. Vaan eipä auttanut ja lopulta jouduin lähtemään TAAS sairaalaan, hoitajan kehotuksesta, kerran niin pahaksi heittäytyi. Sinnikkäästi ennen sairaalaan lähtöä leimasin sahalaitakuvioisilla silmillä loput pingviinit kynsiin ja hiukkasen siistin kynsien reunoja :D Aikani sairaalassa oleiltuani, pääsin saman yön aikana pois.
Seuraavana päivänä jatkoin siis lakkauksia ja lisäilin pingviineille asuinympäristöksi jäävuoria, sekä hieman lumisadetta :) Heti tuli elävämmän näkönen maisema. Pelkät valkoset kynnet, vaikkakin oli mustalla leimatut pingviinit, näytti mun käsissä niin vierailta, että oli outoa katsoa omia käsiään.
Itse tykkään ihan pingviininä näistä kynsistä!!


 Tähän lumimaisemaan käytin seuraavia lakkoja:
  • Aluslakkana ensin Lumene Optinen Vaalentaja, sekä Lumene 3 in 1 Shine
  • W7 - White
  • Classics Metallic - 13 (jäävuoriin)
  • Coral Las Vegas - Just Married (Lumisade)
  • Leimauksiin Wet & Wild - Ebony Hates Chris, sekä Cheeky-laatta CH43
  • Päälilakkana Sally Hansen Flash Diamond Fast Dry.
 
Herra Frakki ja pingviinikynnet :)



                                                           -Heidi ja Herra Frakki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥