1/13/2013

Rästinudet

Hei taas. Mulla on kertynyt nyt parit lakkaukset rästiin ja nyt voisi olla hyvä hetki postailla edes yksi niistä. :-) 

En ole nudelakkojen fani. Ne ovat ihan käteviä ja muuta, mutta en vaan vapaaehtoisesti käyttäisi niitä, enkä koe niitä itselläni kauniina. 
Työkynsiin nude on mulla yhä pakollinen, ja OPI:n Don't Pretzel My Buttons ajoi asiansa hyvin siinä määrin. En halunnut pelkkiä nudeja, joten väsäilin dotting toolilla "kukkasia" OPIn Alpine Snow:lla. Mieleen tuli lähinnä jotkut vanhat tapetit, jotka ovat värjäytyneet nikotiinin ansiosta... 




Don't Pretzel My Buttons on minun ruumiinväriseen ihooni vähän liian beige. Ehkäpä samaisen collectionin hieman vaaleampi olisi parempi, ei voi tietää. :-) Mutta koostumus on loistava, peittää parilla kerroksella ja kuivaa nopeasti. 

Omaan silmääni nämä ovat liian "Plain Janet", mutta tulen jatkossakin pitämään nudelakkoja ennemmin kuin nakukynsiä töissä. 

Täysin kynsiofftopic: 
Olen innostunut leipomisesta lähiaikoina, ja eilen tein elämäni toisen täytekakun ihan vain tekemisen ilosta. Kakku sai hyväksynnän myös tämän talouden toiselta osapuolelta, rakkaalta Edittiolmiltani. Täytteenä kerros vaniljakreemiä, ja toinen kerros murskattua vadelmaa ja banaania. Päällä kermaa ja erilaisia koristeita. Nom. :3 




xo, Milja 

2 kommenttia:

  1. Hei kakkua!! Tuo mulle!! Mut paa blenderin kautta, niin voin imee sen pillillä... Käy liemiruuasta ;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi :DD Ehkä pitää joku kerta kakuttaa sutkin

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥