1/09/2013

Kynsiaiheeton haaste

Forbidden Nailss -blogista mätkästiin meitä haasteella, johon on mukava tietenkin vastata. Tämä onkin vähän erilaisempi haaste kuin viimekerralla. :-)

Säännöt: 
Kerro 11 asiaa itsestäsi 
Vastaa haastaajan 11 kysymykseen 
Keksi 11 uutta kysymystä 
Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa 
Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät 

Tällaista siis tänään, ensin niihin asioihin minusta.

1. Oon ihan mahdoton nörtti.Tykkään tietokoneista, Star Warsista, pelaamisesta (The Sims & sotapelit) ja Lord of the Rings on jokaisen nörttitytön lemppareita, tottakai.
2. Tykkään matkustelusta, oon käynyt tosin vasta Englannissa, Ranskassa, Italiassa, Saksassa, Virossa, Latviassa ja Ruotsissa. 
3. Olin tosi monta vuotta kasvissyöjä. Sitten me lähdettiin poikaystävän kanssa Saksaan, ja mä löysin Döner-kebabin. 
4. Haluan siniset hiukset, mutta en raaski värjätä kun tykkään näistä vaaleista niin paljon. 
5. En pidä Johnny Deppistä näyttelijänä ja mua ärsyttää miten ihmiset melkein palvoo maata sen jalkojen alla.
6. Olen korviani myöten rakastunut, joka on erikoista kun en koskaan ajatellut edes voivani rakastua poikaan.
7. En pidä ruskeasta, murretuista sävyistä tai muista tällaisista ihme hippiväreistä. En omistakaan muita tän värisiä vaatteita kuin yhdet ruskeat sukat.
8. Mut saa hurmattua kitaransoitolla, meen ihan pähkinöiksi. 
9. Nautin paljon ruoalaitosta, leipomisesta ym, ja nykyään myös syömisestä ja kaikki tämä on mulle uskomaton saavutus.
10. Vihaan salmiakkia ja mangoa.
11. En ole myöskään oikein koskaan pitänyt Disneyn ns. klassikkoelokuvista tai muumeista. Tämä tekee minusta kuulemma huonon ihmisen. 

Vastaukset: 

1. Innostus bloggaamiseen mulla on aina ollut, ja oon pitänyt aiemminkin useampaa blogia. Tämä tosin ensimmäinen kynsiaiheinen. Heidi sitten lopulta mut sai uudestaan ylipuhuttua tähän hommaan, kun halusi yhteisen blogin. 
2. Parhaita sarjoja ei ole vain yhtä, joten vastaan Dexter & L-koodi. 
3. Oon tosi laiska, ei mulla oikein oo harrastuksia. Piirtäminen, eläimet, meikit, kynnet. 
4. Eipä ne kai mitään mieltä oo tästä. :D Ihmettelevät lähinnä miten voi olla niin paljon kynsilakkoja, jne, poikaystävä tosi usein taas on tosi utelias ja kehuu kauhean paljon mun lakkauksia ja mielellään seuraa mitä teen. 
5. Katherine Moennig. Ehdottomasti. :D Miehistä Jared Leto, mutta ei sekään yllä Katen tasolle. 
6. Musta ainakin olisi uniikimpi. 
7. Riippuu teiniyden "tasosta", +16v on mun mielestä ihan niiden oma asia, ei mua siis millään lailla liikuttava, mut joidenkin 11-14-vuotiaiden ryypiskely on vaan naurettavaa. 
8. En polta (enää), mutta juon sillointällöin. Tykkään paljon viinistä.
9. Unelmien kynsilakka, hmm.. Joku kirkas, jossa paljon glitteriä. Helposti peittävä, helppo levitettävä. En osaa sen enempää sanoa. 
10. Seuraan. 
11. (Eräs kaverini) Helmi. 

Kysymyksiä eteenpäin: 

1. Suurin paheesi? 
2. Paras vuodenaika? 
3. Oletko tyytyväinen elämääsi?
4. Lempiherkkusi? 
5. Minkä taikavoiman haluaisit, jos olisi mahdollisuus valita? 
6. Haluaisitko asua jossain muussa maassa? Jos, niin missä ja miksi? 
7. Mitä piirrettä ihmisissä et voi sietää? 
8. Miten sinut saa hurmattua? 
9. Paras asia itsessäsi? En hyväksy vastaukseksi mitään "en tiedä"-"ei mikään" -akselilta. 
10. Tämänhetkinen lempilakkasi? 
11. Lempiesineesi kodistasi/huoneestasi? 

Haasteen lennätän seuraaville: 
Salene's Beauty & Life -blogin Salene 
Kynttä pidempää -blogin Rva Melli 
Teannan oma paikka.  -blogin Teanna.
Like it. Love it! -blogin Mella 

Ja tietenkin muille, jotka haluavat haasteeseen vastata. 
Olen laiska ja en ryhdy yhtätoista henkilöä etsimään. :D 

xo, Milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥