1/24/2013

Jumala on sittenkin olemassa

Tai oikeastaan veljeni on olemassa, nimitettäköön hänet nyt jumalaksi tässä yhteydessä, sillä hän pystyi kertomaan mulle missä mättää kun tuo SD-korttislotti ei toimi. 

"Tää korttislotti ei havaitse sisäänlaitettua korttia, yhyy?" 
"owh no se on helppo, siit puuttuu vaa ajurit. ootas"

Joo, todella helppo, kiitos, se ei pelastanut minua aamulla. 

Mutta veljeni oli oikeassa, asia oli äärimmäisen helppo hoitaa. Hän linkkasi minulle jonkun sivun ja sanoi "lataa ja asenna toi" ja tein työtä käskettyä. Samantien kun asennus oli onnistunut, pärähti nenuni eteen kameran sisältämät salaisuudet. Jee! 


Joten pystyn nyt postaamaan kirahvien lisäksi kuvan varpaistani. Varpaat ovat tunnetusti vähän ällöjä ja tommoisia nakkimaisia, omani eivät ole poikkeus. Jos et siis ole varpaiden fani, lopeta tähän tämän postauksen lukeminen! Varsinkin koska mun jalat on kuivuuden multihuipentuma ja muutenkin ihan kummat. ;D


Juustonaksuja

Koska en pysty sormenkynsiäni lakkaamaan niin aktiivisesti kuin haluaisin, on varpaiden koristelu päässyt nyt suurempaan suosioon täällä. Näissä tosin ei ole sen suurempia koristeluja, lähinnä olen halunnut testata lakkauutuuksiani. 

Näissä käytetyt lakat: 
Sinful Colors - Ciao Bella 
Orly - Spazmatic 
OPI - Goldeneye 
Sally Hansen Diamond Flash Fast Dry Top Coat 

Nää on nyt ollut kai pari viikkoa mun varpaissa, eikä varsinaista kasvurajaa edes ole paljoa. Mitenniin hitaastikasvavat varpaankynnet? Mutta tällaista tänään, toivottavasti ette saaneet traumoja mun kuivista nakkivarpaista. :-D Pienin varvas ei muuten oikeasti hengaile täysin vaakatasossa, se on vaan kuvaa ottaessa painunut kummalliseen asentoon. Mikä lie sitä on vaivannut. Mun varpaat ei sentään nyi itsestään, niinkuin Heidin. :-)

xo, Milja 

PS: Klikatkaa kuva isommaksi! Huomaatteko, mulla on PHOTOSHOP!! 

1 kommentti:

  1. Haha :D Sen lisäksi, että mun varpaat nykii itsekseen, ne on 300 kertaa kuivemmat kuin nämä sun söpöt pikkuvarpulat :DD Ei sun jalat ole yhtään ällöt :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥