12/09/2012

Naked Truth-haaste

Mä olin pöyristynyt luettuani Veeran blogista tämän postauksen.... Miten ihmiset on niin järkyttävän pinnallisia?! Ja miten ihmiset on niin järkyttävän hirveitä toisia kohtaan??! Ja vieläpä tuntemattomat ihmiset rupeaa huutelemaan o_o 
Mua järkytti myös suuresti, kun luin tuon postauksen kommentteja ja katselin läpi niiden rohkeiden ja kauniiden ihmisten postauksia, jotka olivat ottaneet haasteen vastaan. Tuolla törmäsin blogiin, jota pitää vuonna -98 syntynyt tyttö ja hänet oli tän ilman meikkiä-kuvan perusteella haukuttu huoraksi, koska hänellä on kuvassa paljaat olkapäät!! Mitvit??? Kysynpä vaan! Kertakaikkisen käsittämätöntä!! Mielestäni tämä tyttö, kuin myös haasteen aloittaja, Veera, sekä postauksessaan mainitsemansa ystävänsä, ovat kauniita ihmisiä. ilman meikkiä ja meikillä. Meille muille se ei kuulu kuinka haluaa ulkomaailmalle näyttäytyä!
Olen ylpeä siitä, että Milja jo lähti tähän haasteeseen. Ja ainahan mä olen tiennyt, että mun siskoni on kaunis, vaikka pukeutuisi säkkiin ja tuhkaan <3

Tässä minun panokseni asiaan. Tän näköisenä mä yleensä kuljenkin. Harvemmin mä jaksan meikkailla, jos on vaan kauppaan menossa. Isompiin juttuihin sitten kyllä. Hiukset kyllä yleensä harjaan, toisin kuin kuvissa :D
Kuten huomaatte, mun suu on "epämuodostunut". Oon sitä vähän oppinut jo peittelemään ja teen sen vaistomaisesti kuvissa. Se ei ole mikään synnynnäinen juttu, vaan omaan erilaisia autoimmuunisairauksia ja niiden seurauksena/niihin liittyen, mulla on huulissa tuntematon tulehdus. Syytä ei ole sen kummemmin löydetty. Mutta pääsen leikkaukseen plastiikkakirurgille ja mun monen vuoden "painajainen" on pian ohi ja mä saan mun omat huulet takaisin :)) 

Ja itsehän en myöskään ole kuvassa alasti, vaan heitin topin olkaimet alas :D

Vähäsen on jo väsy...

Ja tässä oon kyllä niin oma itseni. Tommonen pöllö tukka sekasin :DD


Siinä! Täysin muokkaamaton Heidi. Ihan oma itseni, joka ei sisältä muutu miksikään, vaikka meikkattais ja photoshopattais kuinka!! ;)

                                                                 -Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥