12/07/2012

Bloggaustauon lakkauksia

Niin, vaikka olin kauan poissa blogin parista, en toki ollut lakkaamatta kynsiäni. Teen nyt tähän tämmöisen pienen yhteenvedon niistä :)

Ensin hieman kimallusta pimeyteen. Ihana China Glaze-lakka, jonka löysin Facebookin kynsikirpparilta, pääsi ensimmäistä kertaa minun kynsille. Ja sai lisäupeutta kaverikseen valkkaamastani Models Ownin Mirrorball-pläjäyksestä :)

China Glaze - Swanky Silk ja Models Own - Disco Inferno.


Seuraavaksi lakkasin tummempaa sävyä, kera hopean mikroglitterlakan.
Näistä kynsistä pidin kovasti :) Puolikuumanikyyrin olen tehnyt kerran aikaisemmin ja siitä on aikaa aika kauan. Tämä onnistui paremmin, kuin edellinen vastaava (silloin oli tosin aivan eri lakatkin). Siistin puolikuun rajat vielä siveltimen kanssa ja tein muutamat tiplut dotting toolin avulla.

Oriflame - Silver ja Golden Rose Matte - 10.


Yhtenä päivänä lakkasin ystäväni kynnet. Tein hänelle kelmu-manin ja innostuin sitten kelmuttamaan taas omatkin kynnet. Kelmutuksessa käyttämäni värit ovat mielestäni yksinkin ihanat, mutta kun näin ne yhdessä kynnellä, olin haltioissani. Väreistä tuli upeat!! Vai mitäpä tuumaatte?
Kelmuilun päälle leimasin vielä hieman fisuja, jotka eivät omasta mielestäni kyllä sopineet luomaani merimaisemaan niin hyvin kuin olisin halunnut.

Models Own - Indian Ocean. Kelmuiluun Flormar Duochrome - DC07. Leimaukseen fauxnad-laatta b06 sekä Konad - White.

Onko teillä ikinä tapana antaa lakkauksille nimiä? :D Itselläni on joskus. Tässä sellainen tapaus, joka vain kertoi mulle nimensä heti valmistuttuaan! Sammakonkutu Goes Bling-Bling! Tähän käytin kahta ihanaa vihreää. Mulla on välillä joku käsittämätön vihreysbuumi lakoissa, jostain syystä vihreät lakat on onnistuneet sulattamaan mun mustan sydämen :D Mutta eihän se ole paha asia ollenkaan. Bling-blingin tuoja on kyllä sellainen rakkauspakkaus, että morjens! Mun oli pakko tilata Orlyn Spellbound-setti ja siitä löytyi tämä ihanuus <3

Saanko esitellä; Sammakonkutu Goes Bling-Bling! Models Own - Endamame (tai Edamame, mikä lie :D) ja Orly - Monster Mash.



Ja sitten päästäänkin tämän hetkisiin kynsiin :) Näistä pidän todella-todella paljon! Vaikka olenkin kynsitavaroiden ostolakossa, niitä tuntuu tulevan luokseni :D En vastusta!! Ystäväni osti mulle kaksi lakkaa palkaksi siitä, että paketoisin hänen puolesta muutaman joululahjan. Mullahan ei ollut asiaan mitään vastaan sanomista, sillä kuten tiedetty, rakastan kynsilakkoja, mutta pidän myös pakettien tekemisestä :D Sain siis ystävältäni Tiia Vanhatapion Black Birdin, joka on aikamoista paksua tervamaista tönkköä, mutta näyttää kynsillä iiiihanalta!! Eikä tarvinnut, omasta mielestäni ainakaan, kuin yhden kerroksen :) Leimat päälle ja upeus on valmis!

Tiia Vanhatapio by Seppälä - Black Bird. Leimoihin Konad-laatta m63 sekä Oriflamen Gold-lakka.



Tuosta netti-katko töppäilystä johtuen, mulla on vielä paljon korvan takana postausideoita. Munhan piti se ostospostauskin tehdä, kunhan kaikki ennen lakkoa tehnyt ostokset ovat saapuneet turvallisesti kotiin. No nyt ovat! Joten siitä sitten varmaankin ensikerralla :D Mun piti tehdä myös Wet & Wild Fast Dry - postaus, kunhan olen saanut koko setin kasaan. No tämä toinen lakka jonka ystävältäni sain on se kyseinen Fuchsiarama, joka multa vielä puuttui kyseisestä setistä, joten... Ans kattoo sit, mitä saan aikaiseksi :D

Mutta eiköhän kaksi postausta riitä yhdelle päivälle ;D

                                                                         -Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥