11/12/2012

Kuumeilua, Lontoon ostoksia ja pilvenreunoja.

Rimpati rei joo... Oon linnoittautunut sohvalle, kahden peiton, puhelimen, läppärin, Jaffan ja kuumemittarin kanssa. Päivällä nousi tosiaan kuume ja oon ihan puolikuntoinen. Olo on kuin taksinlattialla :P Joka paikka jumittaa ja juilii... Ihanaa. Mutta se siitä. Oli mulla muutakin :)

Sain viimein kuvattua mun uudet Models Own-ostokset. Tilasin siis MO.n Beetlejuice-kokoelman puuttuvat lakat Mimosan kautta. Mä niin odotin niitä kieli pitkällä ja olihan ne odottamisen arvoiset :)  Etenkin odotin Indian Oceania ja Tropical Sunia. Ne jotenkin kuvissa näytti niin ihanan raikkailta ja niitähän ne onkin myös livenä! Aivan ihanat. Indian Ocean on jotenkin hauskan viaton lakka, jolla on kuitenkin jotain pilkettä "silmäkulmassa" ;D


Ihana Indian Ocean
Pilkettä :)




















Tropical Sun on kyllä niin ihanan pirtsakka lakka, että tulee ihanan aurinkoinen olo näin kuumeen keskellä. Mä tosin tilasin tuon aurinkoisen ihan kirkkaan oranssina lakkana, mun mies väitti sitä täysin pinkiksi, mutta sitten väreistä jotain ymmärtävä ystävä tuumasi Tropical Sunin olevan ennemminkin korallin värinen. Koralliin päädyin itsekin, testattuani lakkaa kiekolle. Mitäs te olette mieltä?
 

 
Oranssia, pinkkiä vai korallia? :D










Sitten sai silmät kyytiä värien kanssa oikein kunnolla Hayley's Cometissa!! Kertokaapa nyt sitten minkä värinen tää lakka OIKEASTI on? :D Itse oon ihan hukassa etenkin tämän lakan kanssa, värit risteilee silmissä minkä kerkeää. Kaihin runtelemat silmät vääristää värejä oikein mukavasti :P



Värien sotku
Värejä, värejä




















No mutta, entäpäs sitten tämä Aqua Violet :D Ymmärtäisin nimen perusteella lakan sinivioletiksi, mitä se tarkoittaakaan... Mutta mun silmät näkee tän tummansinisenä tai enemmän ehkä sinivihreänä o_o. Olenko oikeassa?


Aquaa...
...eli vettä eli sinistä? :D






















Sitten jäljellä on ne lakat, jotka näyttää mun silmiin hieman selvemmiltä :D Eli Pinky Brown, joka on hauskan ruskea lakka pinkeillä hilusilla. Tykkään kovin :)


Ruskeaa
Ja pinkkiä hilpatinta




















Ja sitten ihanan kimaltava Copper Pot. Kauniin kuparinen lakka. Odotan innolla sitä mahtavaa inspistä, johon tämä lakka sopii. Ihana :)

 
 
Kuparikattila

 

Eilen sain tehtyä manin, jota suunnittelin pari päivää ennen lakkausta. Tää on mun tämmöisiä unettoman yön ideoita. Mulla on vuorokausirytmi sekaisin, joten mitäpä muuta öisin sängyssä pyöriessään ajattelis, kuin uusia manikyyrejä :D

Hiukkasen häiritsee omaa silmää tuo nimettömän näkyvä smile line, mutta ei se nopeesti katsottuna näy :D Omasta mielestäni tuo CC - Soft Chiffon tekee kynnestä kauniin värisen, käytin tätä lakkaa tuossa pohjana. Tipeissä käytin Max Factoria ja rajauksissa sitten CC - Secret Agentia sekä Nail Art- glitterlakkaa. Ihan mukiin menevät näistä tuli, mutta uusia ideoita odotan kyllä jo. On niin paljon lakkoja joita haluais käyttää!

Käytin seuraavia lakkoja:
- Color Club - Soft Chiffon
- Color Club - Secret Agent
- Max Factor - Diva Violet
- Kiss Nail Art Paint - Purple Glitter
- Alus -ja päälilakkana Models Own - 3 in 1



Ja Aaaargh! Mun pikakuivattaja loppui! Eikä täältä tuppukylästä sellasta saa mistään!! Täytyy poiketa naapurikaupungissa piakkoin :P Kunhan nyt ensin paranee. 

         Seuraavaa mani-ideaa ja postausta suunnitellen, 
                                                                            -Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥