10/28/2012

Mistä tietää että tulee talvi..?




.. Kissa löytää patterin. Verhojen punaisuuden takia Ericasta tuli myös vaaleanpunainen pantteri. :-) 

Tänään mennään miekkosen kanssa etsimään mulle housuja, koska tarvitsen semmoiset töihin. Pahoittelin jo etukäteen että tämä päivä tulee olemaan ihan hirveä hänelle, sillä minä vihaan housuja. Ne on epämukavia, kovia ja eivät edes sovi mulle. Ja olen viimeksi kokopitkiä housuja käyttänyt joskus viisi vuotta sitten... Eli mielenkiintoinen päivä tulossa. 

xo, Milja 

3 kommenttia:

  1. Ihana kissa! <3 Onko tuo Ragdoll / Snowshoe? :) Näyttää siltä kun valkoinen turkki ja siniset silmät. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa löysin jo vastauksen, Ragdollihan se. :D Mä olen yhtä heikkona tähän rotuun kans persialaisen lisäksi! <3

      Ps. Teillä on sanavahvistus päällä asetuksissa.

      Poista
    2. Raggarihan tämä. :-) Itse olen täysin hurahtanut tähän rotuun. Persialaiset on myös kovin komeita!

      Kiitos vinkistä, pitäneekin katsoa toi sanavahvistus!

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥